3 Aralık 2012 Pazartesi

3

Tam olarak bi parti kizi her gece disari cikalimci bi kiz degilim. Ama periyodik olarak haftada en az iki gece kendimi sokaga atarim. Yakin arkadaslarla dagitmak icin cikilan gecelere bayiliyorum, kendin gibi olabildigin, saatlerce katila katila gulebildigin hele bide kafan guzelse en sacma seylere en sacma tepkiler verebildigin diledigin gibi tepindigin dans etmekten ayaklarinin agridigi geceler. Hele bide benim gibi icmeden sarhos olabilen dunyadaki en ciddi konuyu bile dalga konusu yapabilecek potansiyele sahipseniz. Geceler guzel eglenceler falan filan ama bi tek kucuk bir sorun var. Ben yine yalnizim. Cift halinde gelen arkadaslarima icten ice adeta bi ejderha gibi alev puskurtuyorum, dans ederken birbirine sarilmalar sarkilari gozlerinin icine baka baka soylemeler, gece ilerledikce opusup koklasmalar siki siki sarilmalar falan....  Gicik oluyorum. Ama insan nasil hissedicegine karar veremiyor maalesef bende su son zamanlarda yanimdan gecen butun ciftlere icimden HAHA hepiniz bi gun ayrilicaksiniz gozleriniz morarana nefes alamamaya baslayincaya kadar aglamaktan bitap dusuceksiniz diye saydirirken buluyorum. Hele bide 10-15 yas arasi el ele tutusmus kikirdeyen junior ciftler gorunce cinnete gelememek elde mi? Neyseki cevreme bu konuya bu kadar takintili oldugumu caktirmiyorum. Niye yanlizsin sorularina amaan boyle daha iyi kafami dinlerim ben kimseye bagli kalamam uzun iliskimi iyy kendimi kullandirtmam kimseye degmez bu devirde adam mi kaldi hepsinin derdi belli diye ardarda siralayinca zaten karsindaki afalliyor yutkunup susuyor. Ama su bir gercek ki etrafimdaki butun iliskiler birbirlerinin salakliklarini gormezden gelerek sirf yalniz kalmamak gun gecrimek icin devam eden itici iliskiler. Belkide bu yuzden soguyorum bu tur seylerden. Yine suclu ben degilim baskalari yani.




ps:Hadiiii fotograf cekilelim dendiginde, ayy bizide bi ceksene caniiimm dendiginde genelde makinayi alir onlari cekicekmis gibi yapar sonra cevirir kendimi cekerim. Bi nevi protesto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder