22 Aralık 2012 Cumartesi

misskiss

Merhaba guzeller. Ben daha yeni yeni kendime geliyorum ve icimdeki sabah 5te sarhos bi sekilde yapip yedigimiz makarnanin vicdan azabiyla savasiyorum. Daha once hic ask acisi cekmedigim icin yine sarhos halde aglayamadim yine kizlarin actigi icli sarkilara icim kiyildi degistirin sunu diye tepkiler verdim. Aslinda bi bakima bende cekiyorum ask acisi. Istanbula asigim ve yasadigim sehir dar geliyor. Henuz gecen hafta donmeme ragmen deli gibi ozluyorum kokusunu icime cektigimdeki huzur hicbir seyle kiyaslanamaz guzellikte uzun sure gormezsem agliyorum ben orda mutluyum evet istanbulda. Ve bu tam olarak agir platonik bir ask acisi. Sanki olmam gereken yer en dogru yer orasiymis gibi. Benim orada yapilacak islerim varmis girilecek hayatlarim varmis gibi, oraya gitsem hersey duzelir sonsuza dek mutlu olurmusum gibi. Istanbulun havasini icime cekip derin bir nefes aldigimda hayata karsi butun kirginligim kizginligim geciyor sanki herseyim tastamam hic eksigim yok ordayken. Ihtiyacim olan seyde artik hissetmek istedigim seyde bu su aralar. Tamamlanma hissi. Biriyle beraber herseyin yolunda oldugunu hissetmek istiyorum fakat henuz o "biri" ni bulamadigim icin sanirim bu duygularimi Istanbulla tatmin ediyorum. Anlicaginiz ben deli gibi asigim ama bi adama degil dunyanin en guzel sehrine.



         




ps:diyetteyim




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder